|   Course 80542 Customization and Configuration in Microsoft Dynamics CRM 2013 This course describes the techniques required to customize Microsoft Dynamics CRM to meet the specialized needs of businesses. The topics covered include security; creation and configuration of entities; design of forms views and charts; auditing and solutions. The course describes each topic and how each topic relates to the other topics to produce a full configured, effective solution. Audience Profile This training is intended for both novice and experienced customizers of Microsoft Dynamics CRM who are familiar with the end-user principles of the software. No programming skills are required, but a basic understanding of database principles will be an advantage. At Course Completion 
Design and implement strategies for the creation of Business Units and Security RolesConfigure Microsoft Dynamics CRM Users and TeamsDescribe the principles of customizing the systemCreate and configure fields for both custom and system entitiesCreate and configure custom entities, including standard and activity entitiesDesign, create and configure relationships between entitiesCreate and configure Views, Charts and Forms for both system and custom entitiesImplement Field Security and Access Team Templates in Microsoft Dynamics CRMDesign, create and configure Solutions in Microsoft Dynamics CRM Design, create and configure Business Rules and Business Process Flows to guide users through their work Программа курсаModule 1: Introduction to Customizing Microsoft Dynamics CRM 2013 Lessons 
Customization or Development?Microsoft Dynamics CRM SolutionsIntroduction to Entity Customization Module 2: Building a Security Model in Microsoft Dynamics CRM 2013 Lessons 
Introduction to Business UnitsOverview of Security RolesUser Management OverviewTeam Management Overview Teams and SharingManage Security Roles for Users and Teams Module 3: Customizing Entities Lessons 
Entity Customization ConceptsCreate a Custom EntityAdditional Entity PropertiesModifying the Configuration of an Entity Module 4: Customizing Fields Lessons 
Field Data TypesField Display FormatsField PropertiesCustomize Existing FieldsConfigure Option SetsStatus and Status Reason FieldsDelete Fields Module 5: Managing Relationships Lessons 
Types of Entity RelationshipsCreate Entity Relationships1:N Relationship BehaviorField Mappings in 1:N RelationshipsConnections and Connection Roles Module 6: Customizing Forms Lessons 
Form Customization OverviewCreate and Modify FormsQuick Create and Quick View FormsManage Multiple FormsMobile Clients Module 7: Configuring Business Rules Lessons Module 8: Customizing Views Lessons 
View Customization ConceptsSystem ViewsCreate Custom ViewsRemove Unwanted Views Module 9: Customizing Charts and Dashboards Lessons 
Create and Modify ChartsExport and Import ChartsCreate and Modify Dashboards Module 10: Additional Security Options Lessons 
Field SecurityAccess Team TemplatesAuditing Overview Module 11: Business Process Flows Lessons 
 Управление отношениями с клиентами, которое часто называется  CRM ,  системой CRM или  программным обеспечением CRM , это бизнес-решение, которое помогает компаниям лучше организовать обслуживание, продажи и маркетинг для клиентов, чтобы повысить эффективность организации и улучшить взаимодействие с клиентами. Microsoft Dynamics CRM предлагает специализированные решения для различных отраслей и секторов экономики: государственный сектор, финансовые услуги, производство, здравоохранение, розничная торговля, сфера услуг, образование и др. Microsoft Dynamics CRM использует несколько технологий для обеспечения работы пользователей. Она может поставляться в виде облачных решений (SaaS), устанавливаться на локальный сервер (on-premise), работать на платформе .NET framework. Это позволяет разработчикам интегрировать CRM систему с другими приложениями через web - сервисы. Мобильная работа возможна через iPhone, Android и Windows Mobile устройства. CRM позволяет снижать расходы и увеличивать прибыль путем организации и автоматизации бизнес-процессов, что способствует повышению удовлетворенности и лояльности клиентов по всем направлениям — маркетинг, продажи и обслуживание. Решения CRM могут обеспечить рост рентабельности инвестиций с помощью автоматизации маркетинга, улучшения обслуживания клиентов и автоматизации работы отдела продаж. Возможности эффективного обслуживания, обеспечиваемые для Microsoft Dynamics CRM, позволяют компаниям предоставлять клиентам комплексное, осуществляемое самостоятельно или с привлечением внешних специалистов обслуживание на месте. Наши ведущие в отрасли технологии, включая машинное обучение, Интернет вещей (IoT) и аналитики, придают нашему специализированному решению широкие и разнообразные возможности, необходимые вашей организации для эффективного решения проблем, возникающих в связи с непрерывным изменением характеристик сферы обслуживания клиентов. Они помогают оптимальным образом позиционировать ваш бренд, позволяя извлекать доход из любых направлений экономической деятельности. Несмотря на достаточно поздний, по сравнению с конкурентами, выход в сегмент CRM решений, корпорация Microsoft приобрела больше клиентов, чем любые другие поставщики аналогичных систем. Она является признанным лидером отрасли корпоративных CRM систем. Продемонстрируйте свои знания в продукте Microsoft Dynamics, успешно сдав экзамен Microsoft Specialist.
|  |  |  
| Microsoft Dynamics CRM 2013 Applications | MB2-700 |  
| Extending Microsoft Dynamics CRM 2013 | MB2-701 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2013 Deployment | MB2-702 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2013 Customization and Configuration | MB2-703 |  
| Microsoft Dynamics CRM Application | MB2-704 |  
| Microsoft Dynamics CRM Online Deployment | MB2-706 |  
| Microsoft Dynamics CRM Customization and Configuration | MB2-707 |  
| Microsoft Dynamics CRM Installation | MB2-708 |  
| Microsoft Dynamics Marketing | MB2-709 |  
| Microsoft Dynamics CRM Online Deployment | MB2-710 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2016 Installation | MB2-711 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2016 Customization and Configuration | MB2-712 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2016 Sales | MB2-713 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2016 Customer Service | MB2-714 |  По окончании авторизованного курса Microsoft выдаётся международный сертификат Microsoft
 |