+7 (495) 229-0436   shopadmin@itshop.ru 119334, г. Москва, ул. Бардина, д. 4, корп. 3
 
 
Вы смотрели
Вход
 
 
Каталог
 
Категории
 
 
Подписка на новости
Новости ITShop
Windows 7 и Office: Новости и советы
Обучение и сертификация Microsoft
Вопросы и ответы по MSSQLServer
Delphi - проблемы и решения
Adobe Photoshop: алхимия дизайна
 
Ваш отзыв
Оцените качество магазина ITShop.ru на Яндекс.Маркете. Если вам нравится наш магазин - скажите об этом Google!
 
 
Способы оплаты
 
Курс расчета
 
 1 у.е. = 65.99 руб.
 
 Цены показывать:
 
 
 
 
  
Направления
Big Data   Business Intelligence   Clouds   Интернет   Информационная безопасность   Корпоративные информационные системы   Операционные системы Linux   Операционные системы Windows   Офисное ПО   Разработка веб-приложений   Разработка ПО   Системное администрирование   Средства тестирования   СУБД и хранилища данных   Управление ИТ-инфраструктурой   Управление проектами   Управление разработкой ПО  
 

Продукт  

Курс "81059 Кастомизация в Microsoft Dynamics 365 для продаж и обслуживания клиентов"

Цена: 51 000 руб.
 
Звонок с сайта Купить дешевле
 
Продолжительность - 3 дня
Расписание: 26.11.2018 (Москва)
 
Специализация:  Microsoft Dynamics 365
Код: 81059
 

81059 Кастомизация в Microsoft Dynamics 365 для продаж и обслуживания клиентов.

Продолжительность курса: 3 дня (24 ак.часа)

Description

This course provides students with the tools to customize Dynamics 365 implementation for Sales and Service. The focus is on the using and understanding how the platform tools that are provided can be leveraged to create custom objects, modify the user interface, automate tasks, and other specific customizations.

This course helps prepare you for assessment Customization and Configuration in Microsoft Dynamics 365 for Sales and Customer Service.

This course helps prepare you for assessment Extending Functionality in Microsoft Dynamics 365 for Sales and Customer Service.

This course helps prepare you for exam MB2-716.

What are the goals for this course?

  • How to create, package, manage, and deploy specific Dynamics 365 customizations using solutions
  • Creating and maintaining custom entities, and custom fields based on specific needs
  • Working with specialized fields such as calculated and rollup fields
  • How to use Dynamics 365’s different relationship types to configure how related records work together
  • Create and edit customized forms, as well as how to configure specialized components on them such as editable sub-grids, and quick views
  • How to apply Portable Business Logic controls
  • How users interact with specific data on forms and entities
  • Exploring the different tools available for creating specific views, charts, and dashboards based on specific needs
  • A working knowledge of how to use Microsoft Dynamics CRM 2013 and/or 2015
  • It is recommended, but not required, that individuals have completed Microsoft Dynamics CRM 2013 applications training
  • Because this training material focuses on customizing database entities, attributes, relationships, and mappings, it is recommended that individuals have a basic understanding of Microsoft SQL Server and relational database functionality

Программа курса

Module 01: Introduction to Customizing Dynamics 365

  • Dynamics 365 Overview
  • Built-in Functionality
  • User Experience
  • Platform Responsibilities
  • Customization Methodology
  • Levels of Customizations
  • Using Solutions to Package and Deploy

Module 02: Introduction to Solutions

  • Solutions Overview
  • Basics and Versioning
  • Solution Publishers
  • Creating Solutions
  • Types of solutions
  • Exporting Solutions
  • Importing Solutions

Module 03: Entity and Field Customization Basics

  • Types of Entities
  • Entity Ownership
  • Entity Properties
  • Controls and Editable Grids
  • System vs. Custom Entities
  • Custom Entities and Security Roles
  • Deleting Entities
  • Fields
  • Field Types
  • Field Properties

Module 04: Additional Field Customizations

  • Using Fields
  • Calculated Fields
  • Rollup Fields
  • Options Sets
  • Alternate Keys
  • Field Security Profiles
  • Status and Status Reason Transitions

Module 05: Relationships

  • Types of Relationships
  • 1 to Many Relationships
  • Cascading Rules and Behavior
  • Deleting Relationships
  • Many to Many Relationships
  • Hierarchical Data
  • Entity Mapping
  • Connection and Connection Roles

Module 06: Customizing Forms

  • Form Types
  • Structure of a Form
  • Specialized Form Components
  • Sub-Grids — Editable Grids
  • Access Teams
  • Form Preview
  • Additional Form Types
  • Multiple Forms

Module 07: Business Rules

  • Business Rules
  • Rule Designer
  • Conditions and Actions
  • Formulas
  • Triggering Rules

Module 08: Views and Visualizations

  • View Types
  • Custom View
  • Charts and Visualizations
  • Dashboard Overview
  • Customizing Dashboards
  • Controlling Dashboard Access
  • Themes

Module 09: Customizing for Interactive Service Hub

  • Interactive Service Hub Architecture
  • Dashboard Types
  • Working with Forms
  • Customization Options
  • Enabling Entities
  • Form Customizations
  • Dashboard Customization Options
  • Additional Considerations and Options

Module 10: Customization for Mobile

  • Differences in the Mobile Client
  • Form Layout
  • Mobile Form Considerations
  • Mobile Views
  • Dashboards on Mobile
  • Mobile Controls

Облачный сервис Microsoft Dynamics 365 объединил в себе самые последние CRM- и ERP-решения компании для комплексного и более продуктивного управления бизнесом, включая контроль рабочего процесса, распределение ресурсов, формирование различных видов финансовой отчетности, а также повышение качества предоставляемых организацией услуг, анализ клиентской активности или планирование продаж.

 
  
Помощь
Задать вопрос
 программы
 обучение
 экзамены
 компьютеры
Бесплатный звонок
ICQ-консультанты
Skype-консультанты

Общая справка
Как оформить заказ
Тарифы доставки
Способы оплаты
Прайс-лист
Карта сайта
 
Бестселлеры
Основы TOGAF 9
Atlassian JIRA - система управления проектами и задачами
Oracle. Программирование на SQL и PL/SQL
Oracle. Настройка языка SQL
Моделирование предметной области с использованием Sparx Systems Enterprise Architect
Администрирование баз данных Oracle
Java Standard Edition 9 (Java SE9). Язык программирования Java, базовый курс или часть 1
Выявление и формирование пользовательских требований
Расширенные возможности управления проектами в JIRA: планирование, контроль, бюджет с применением плагинов Tempo
 
Новинки
 

 

О нас
Интернет-магазин ITShop.ru предлагает широкий спектр услуг информационных технологий и ПО.

На протяжении многих лет интернет-магазин предлагает товары и услуги, ориентированные на бизнес-пользователей и специалистов по информационным технологиям.

Хорошие отзывы постоянных клиентов и высокий уровень специалистов позволяет получить наивысший результат при совместной работе.

В нашем магазине вы можете приобрести лицензионное ПО выбрав необходимое из широкого спектра и ассортимента по самым доступным ценам. Наши менеджеры любезно помогут определиться с выбором ПО, которое необходимо именно вам. Также мы проводим учебные курсы. Мы приглашаем к сотрудничеству учебные центры, организаторов семинаров и бизнес-тренингов, преподавателей. Сфера сотрудничества - продвижение бизнес-тренингов и курсов обучения по информационным технологиям.



 

О нас

 
Главная
Каталог
Новинки
Акции
Вакансии
 

Помощь

 
Общая справка
Как оформить заказ
Тарифы доставки
Способы оплаты
Прайс-лист
Карта сайта
 

Способы оплаты

 

Проекты Interface Ltd.

 
Interface.ru   ITShop.ru   Interface.ru/training   Olap.ru   ITnews.ru  
 

119334, г. Москва, ул. Бардина, д. 4, корп. 3
+7 (495) 229-0436   shopadmin@itshop.ru
Проверить аттестат
© ООО "Interface Ltd."
Продаем программное обеспечение с 1990 года