|   The Microsoft Dynamics CRM Customer Service course focuses on how an organization can nurture customer satisfaction through automation of business processes.  It provides an insight into all of the powerful Customer Service and Service Scheduling functionality capabilities within Microsoft Dynamics CRM 2016. The Customer Service course guides you through the process of working with your customers in Microsoft Dynamics CRM 2016, including resolution of customer complaints and service issues cost effectively, and provides insight on managing all related correspondence, documents, contacts and conversations. This course demonstrates the rich and relevant view of your customer that provides your team with actionable insights, including the use of knowledge management in a centralized knowledge base. This course contains modules and lessons from 80726: Customer Service in Microsoft Dynamics CRM 2016 as well as new modules and lessons covering Microsoft Dynamics CRM 2016. What are the goals for this course?
Introduce the basic records types and business processes that are involved in the service moduleAnalyze how to use features such as queues and the knowledge base for case management and quicker resolution timesExplore the Interactive Service Hub to show how it can improve and speed up customer serviceEngage in the customer portal to increase customer satisfactionEvaluate the schedule board and proper resources assigned to field service tasks for an enhanced service scheduling processSome basic experience using Windows applicationsKnowledge of basic sales, marketing, and customer service roles in a businessSome knowledge of common Microsoft Dynamics CRM record types is preferred What are the prerequisites to consume this course?Module 01: Introduction to Service Management 
Customer ScenariosBasic Record Types Module 02: Case Management 
Create New Case RecordsCase FormCase Lists and ViewsSearch Case RecordsConvert Cases from ActivitiesCase Resolution ProcessCase Routing RulesParent Child CasesMerge Cases Module 03: Knowledge Base 
Article TemplatesWorking with Article TemplatesFormat New Knowledge Base ArticlesThe Knowledge Base Life CycleUsing and Searching the Knowledge BaseUse Knowledge Base Articles to Resolve CasesEmail Knowledge Base Articles Module 04: Queue Management 
Queue TypesCreate and Maintaining QueuesPractice: Add a Case to a QueueAdd Cases and Activities to QueuesQueue ItemsQueue Items: Release and RemoveQueue Item DetailsCase Routing Module 05: Service Level Agreements 
Service Level AgreementsService Level Agreement TypesStandard Service Level AgreementsService Level Agreements On DemandManage Cases with Service Level Agreements Module 06: Entitlements 
Entitlement TemplatesCreate EntitlementsEntitlement ChannelsApply Entitlements to CasesAssociate ProductsAssociate Service Level AgreementsEntitlement Lifecycle Module 07: Interactive Service Hub 
Multi Stream DashboardsSingle Stream DashboardsManage Queues and Cases from StreamsCreate Interactive Dashboards Module 08: Unified Service Desk 
Unified Service Desk OverviewIntegrated Agent Desktop Module 09: Customer Service Analysis 
Service DashboardsPowerBI DashboardsReport DesignCharts DesignGoal Management ComponentsDefine Goals Module 10: Voice of the Customer 
Voice of the CustomerVoice of the Customer Across the EnterpriseSurvey FormattingInvitation and ActionDistributionSurvey Responses Module 11: Customer Portal 
Customer PortalBenefits of the Customer Portal Module 12: Field Services 
What is Field ServicesField Service CapabilitiesField Service Across the EnterpriseField Service ResourcesWork OrdersInventory ManagementField Service Analysis 
 Управление отношениями с клиентами, которое часто называется  CRM ,  системой CRM или  программным обеспечением CRM , это бизнес-решение, которое помогает компаниям лучше организовать обслуживание, продажи и маркетинг для клиентов, чтобы повысить эффективность организации и улучшить взаимодействие с клиентами. Microsoft Dynamics CRM предлагает специализированные решения для различных отраслей и секторов экономики: государственный сектор, финансовые услуги, производство, здравоохранение, розничная торговля, сфера услуг, образование и др. Microsoft Dynamics CRM использует несколько технологий для обеспечения работы пользователей. Она может поставляться в виде облачных решений (SaaS), устанавливаться на локальный сервер (on-premise), работать на платформе .NET framework. Это позволяет разработчикам интегрировать CRM систему с другими приложениями через web - сервисы. Мобильная работа возможна через iPhone, Android и Windows Mobile устройства. CRM позволяет снижать расходы и увеличивать прибыль путем организации и автоматизации бизнес-процессов, что способствует повышению удовлетворенности и лояльности клиентов по всем направлениям — маркетинг, продажи и обслуживание. Решения CRM могут обеспечить рост рентабельности инвестиций с помощью автоматизации маркетинга, улучшения обслуживания клиентов и автоматизации работы отдела продаж. Возможности эффективного обслуживания, обеспечиваемые для Microsoft Dynamics CRM, позволяют компаниям предоставлять клиентам комплексное, осуществляемое самостоятельно или с привлечением внешних специалистов обслуживание на месте. Наши ведущие в отрасли технологии, включая машинное обучение, Интернет вещей (IoT) и аналитики, придают нашему специализированному решению широкие и разнообразные возможности, необходимые вашей организации для эффективного решения проблем, возникающих в связи с непрерывным изменением характеристик сферы обслуживания клиентов. Они помогают оптимальным образом позиционировать ваш бренд, позволяя извлекать доход из любых направлений экономической деятельности. Несмотря на достаточно поздний, по сравнению с конкурентами, выход в сегмент CRM решений, корпорация Microsoft приобрела больше клиентов, чем любые другие поставщики аналогичных систем. Она является признанным лидером отрасли корпоративных CRM систем. Продемонстрируйте свои знания в продукте Microsoft Dynamics, успешно сдав экзамен Microsoft Specialist.
|  |  |  
| Microsoft Dynamics CRM 2013 Applications | MB2-700 |  
| Extending Microsoft Dynamics CRM 2013 | MB2-701 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2013 Deployment | MB2-702 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2013 Customization and Configuration | MB2-703 |  
| Microsoft Dynamics CRM Application | MB2-704 |  
| Microsoft Dynamics CRM Online Deployment | MB2-706 |  
| Microsoft Dynamics CRM Customization and Configuration | MB2-707 |  
| Microsoft Dynamics CRM Installation | MB2-708 |  
| Microsoft Dynamics Marketing | MB2-709 |  
| Microsoft Dynamics CRM Online Deployment | MB2-710 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2016 Installation | MB2-711 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2016 Customization and Configuration | MB2-712 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2016 Sales | MB2-713 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2016 Customer Service | MB2-714 |  По окончании авторизованного курса Microsoft выдаётся международный сертификат Microsoft
 |