|   Description Microsoft Social Engagement offers great insight into your social media footprint. In this digital learning course, you will not only learn how to build search queries, you will also learn how to navigate Social Engagement to get the most out of it. Additionally you will learn about different strategies for managing your social presence. What are the goals for this course? 
Explore the social engagement circle and social strategyConfigure social settings, interaction roles, licenses, and connect to other domainsNavigate through various strategies in understanding and utilizing your social footprintExamine brand reputation, and social business opportunitiesWalk through the building and maintaining search query processExamine post consumption and analyticsWalk through working with posts using alerts and filtersExplore viewing, analyzing, and changing sentimentDefine attributes and configure social to CRM automation options What are the prerequisites to consume this course? 
Some basic experience using Windows applicationsKnowledge of basic sales, marketing, and customer service roles in a businessCompleted the Introduction to CRM course   Outline Module 01: Introduction and overview of Microsoft Social Engagement 
Understand the current social landscapeLearn core capabilities of Social EngagementTour the navigationIntroduce sourcesLearn about geography and languages in MSE Module 02: Configuration 
Use system settingsUse personal settingsConfigure social accountsExporting chart data 
Managing posts & quotaManaging users, roles & groups Module 03: Strategy for using Social Engagement 
Understand your social footprintExamine your customers and their social footprintsDiscover your competitors and their social footprintsBegin to discover social analytics Module 04: Building and maintaining search queries 
Define a search queryDescribe each of the sourcesBuild your search queriesLearn from search queriesEdit queries Module 05: Post consumption and analytics 
Examine widgetsBuild and modify alertsWork with postsConfigure social centerBuild and use streams  Module 06: Sentiment 
Analyze sentimentChange sentimentUnderstanding Machine Learning Module 07: Using Social Engagement with Dynamics CRM 
Understand using social with your CRMLearn how to add social to CRM forms & dashboardsConfigure social to CRM automation options Module 8: Course Review 
 Управление отношениями с клиентами, которое часто называется  CRM ,  системой CRM или  программным обеспечением CRM , это бизнес-решение, которое помогает компаниям лучше организовать обслуживание, продажи и маркетинг для клиентов, чтобы повысить эффективность организации и улучшить взаимодействие с клиентами. Microsoft Dynamics CRM предлагает специализированные решения для различных отраслей и секторов экономики: государственный сектор, финансовые услуги, производство, здравоохранение, розничная торговля, сфера услуг, образование и др. Microsoft Dynamics CRM использует несколько технологий для обеспечения работы пользователей. Она может поставляться в виде облачных решений (SaaS), устанавливаться на локальный сервер (on-premise), работать на платформе .NET framework. Это позволяет разработчикам интегрировать CRM систему с другими приложениями через web - сервисы. Мобильная работа возможна через iPhone, Android и Windows Mobile устройства. CRM позволяет снижать расходы и увеличивать прибыль путем организации и автоматизации бизнес-процессов, что способствует повышению удовлетворенности и лояльности клиентов по всем направлениям — маркетинг, продажи и обслуживание. Решения CRM могут обеспечить рост рентабельности инвестиций с помощью автоматизации маркетинга, улучшения обслуживания клиентов и автоматизации работы отдела продаж. Возможности эффективного обслуживания, обеспечиваемые для Microsoft Dynamics CRM, позволяют компаниям предоставлять клиентам комплексное, осуществляемое самостоятельно или с привлечением внешних специалистов обслуживание на месте. Наши ведущие в отрасли технологии, включая машинное обучение, Интернет вещей (IoT) и аналитики, придают нашему специализированному решению широкие и разнообразные возможности, необходимые вашей организации для эффективного решения проблем, возникающих в связи с непрерывным изменением характеристик сферы обслуживания клиентов. Они помогают оптимальным образом позиционировать ваш бренд, позволяя извлекать доход из любых направлений экономической деятельности. Несмотря на достаточно поздний, по сравнению с конкурентами, выход в сегмент CRM решений, корпорация Microsoft приобрела больше клиентов, чем любые другие поставщики аналогичных систем. Она является признанным лидером отрасли корпоративных CRM систем. Продемонстрируйте свои знания в продукте Microsoft Dynamics, успешно сдав экзамен Microsoft Specialist.
|  |  |  
| Microsoft Dynamics CRM 2013 Applications | MB2-700 |  
| Extending Microsoft Dynamics CRM 2013 | MB2-701 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2013 Deployment | MB2-702 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2013 Customization and Configuration | MB2-703 |  
| Microsoft Dynamics CRM Application | MB2-704 |  
| Microsoft Dynamics CRM Online Deployment | MB2-706 |  
| Microsoft Dynamics CRM Customization and Configuration | MB2-707 |  
| Microsoft Dynamics CRM Installation | MB2-708 |  
| Microsoft Dynamics Marketing | MB2-709 |  
| Microsoft Dynamics CRM Online Deployment | MB2-710 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2016 Installation | MB2-711 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2016 Customization and Configuration | MB2-712 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2016 Sales | MB2-713 |  
| Microsoft Dynamics CRM 2016 Customer Service | MB2-714 |  По окончании авторизованного курса Microsoft выдаётся международный сертификат Microsoft
 |