+7 (495) 229-0436   shopadmin@itshop.ru 119334, г. Москва, ул. Бардина, д. 4, корп. 3
 
 
Вы смотрели
Вход
 
 
Каталог
 
Категории
 
 
Подписка на новости:
Новости ITShop
Windows 7 и Office: Новости и советы
Обучение и сертификация Microsoft
Вопросы и ответы по MSSQLServer
Delphi - проблемы и решения
Adobe Photoshop: алхимия дизайна
 
Ваш отзыв
Оцените качество магазина ITShop.ru на Яндекс.Маркете Если вам нравится наш магазин - скажите об этом Google!
 
 
Способы оплаты
Яндекс.Деньги VISA, EUROCARD/MASTER CARD, DCL, JCB WebMoney RBK Money Деньги@mail.ru Сбербанк РФ ASSIST QIWI кошелек
 
Курс расчета
 
 1 у.е. = 64.15 руб.
 
 Цены показывать:
 
 
 
 
  
Направления
Business Intelligence   Clouds   Интернет   Информационная безопасность   Корпоративные информационные системы   Операционные системы Windows   Офисное ПО   Разработка веб-приложений   Разработка ПО   Системное администрирование   Средства тестирования   СУБД и хранилища данных   Управление ИТ-инфраструктурой   Управление проектами   Управление разработкой ПО  
 

Продукт  

Курс "80445 Отчетность в Microsoft Dynamics CRM 2011"

Цена: 11 150 руб.
 
Звонок с сайта Купить дешевле
 
Продолжительность - 1 день
 
Специализация:  Microsoft Dynamics CRM (Microsoft CRM)
Код: 80445
 

Course 80445.Reporting in Microsoft Dynamics CRM 2011


About this Course

This one-day instructor-led course, Reporting in Microsoft Dynamics CRM 2011, provides students the information to better understand reporting methods along with more advanced reporting features of Microsoft Dynamics CRM 2011.

Audience Profile

This course is intended for Microsoft Dynamics CRM System IT Professionals. The course will also introduce topics and functionality important for developers, but will not cover these topics in depth.

At Course Completion

After completing this course, students will be able to:

  • Understand basic reporting functionality available in Microsoft Dynamics CRM 2011
  • Understand various methods to create and modify charts in Microsoft Dynamics CRM 2011
  • Gain familiarity with common reports available in Microsoft Dynamics CRM 2011
  • Develop basic understanding of SRS as it pertains to Microsoft Dynamics CRM 2011

Before attending this course, students must have: Experience using Microsoft Dynamics CRM 4.0 or Microsoft Dynamics CRM 2011

Course Outline

Module 1: INTRODUCTION TO REPORTING TOOLS IN MICROSOFT DYNAMICS CRM 2011

There are many reasons for reporting in Microsoft Dynamics CRM 2011

Lessons

  • Useful Background Knowledge and Skills
  • Reporting Development Studio
  • Reporting Tools and Possibilities
  • Test Your Knowledge
  • Solutions

The objectives are:

  • Discuss the background knowledge that is helpful or necessary to create reports for Microsoft Dynamics CRM 2011.
  • Explain the purpose of the primary report development environments used to create and deploy reports within Microsoft Dynamics CRM 2011.
  • Outline the specific tools used to create and modify reports.
  • Examine how dashboards can incorporate charts and reports.

Module 2: VISUALIZATION

There are many ways to view, understand and place data into perspective when it is compared with other data. Reports are used to view and record the details, and charts are used by consumers of the data to quickly view a snapshot of the information.

Lessons

  • Resources
  • Creating Basic Charts
  • Exporting Charts
  • Importing Charts
  • Modifying and Exporting Chart XML

Lab: Creating Basic Charts

  • Multi Series Bar Chart and Pie Chart

Lab: Modifying Chart XML

The objectives are:

  • Explain how basic charting concepts translate to Microsoft Dynamics CRM 2011 chart design.
  • Identify resources available for creating basic and complex charts.
  • Demonstrate the use of the Chart Designer window.
  • Explain the proper use of each of the default chart types.
  • Demonstrate and explain the steps to export the chart XML for a particular chart.
  • Demonstrate and explain the steps to import the chart XML for a particular chart.
  • Explain the XML chart schema.
  • Explain and demonstrate how to modify the chart XML.

Module 3: INTRODUCTION TO REPORTING BASICS

Microsoft Dynamics CRM includes a number of reports that provide useful business information. These reports are based on Microsoft SQL Server Reporting Services, and provide many of the same set of features that are available for the Microsoft SQL Server Reporting Services reports.

Lessons

  • Report Development Process
  • Types of Reports in Microsoft Dynamics CRM 2011
  • Default Reports
  • The Report Wizard

Lab: Reports

  • Creating Reports

The objectives are:

  • Explain the report development process.
  • Explain how SQL based and FetchXML based reports are used.
  • Describe the default reports included in a new installation of Microsoft Dynamics CRM.
  • Create reports using the Report Wizard.
  • Describe the tools used to modify and create a report outside of Microsoft Dynamics CRM 2011.
  • Describe the process for exporting and importing .RDL files.

Module 4: BUSINESS INTELLIGENCE DEVELOPMENT STUDIO AND SQL REPORTS

Business Intelligence Development Studio (BIDS) is the primary tool used to create or modify SQL Server Reporting Services (SSRS) reports. The end result of an SSRS report is an .rdl file that contains the report definition imported into Microsoft Dynamics CRM to view reports.

Lessons

  • Background Knowledge Required and Available Resources
  • Filtered Views
  • Creating a Basic SSRS Report
  • SSRS Data Regions
  • Parameters
  • Pre-Filtering

Lab: Basic BIDS Report

  • Using Report Wizard

Lab: BIDS Report

  • Using SSRS Data Regions

Lab: BIDS Report

  • Using Parameters and Expressions

The objectives are:

  • Describe the type of background and experience needed to modify and create SQL based reports through Business Intelligence Development Studio (BIDS).
  • Explain the use of Filtered Views.
  • Describe the benefits of Filtered Views.
  • Demonstrate the use of Filtered Views.
  • Understand how to create a Microsoft SQL Server Reporting Services (SSRS) project within Visual Studio 2008.
  • Demonstrate how to create a database connection.
  • Explain how to define a data set.
  • Explore how to format a report.
  • Explain how to add groupings to an SSRS report.
  • Demonstrate how to use the BIDS Report Wizard.
  • Explain and demonstrate the use of different data regions.
  • Describe how charts and gauges can be used to provide visualizations of data.
  • Review the use of Geospatial Visualizations.
  • Explain the different types of report parameters available.
  • Explain how parameters are used.
  • Explain how pre-filtering is used within Microsoft Dynamics CRM reporting.

Module 5: FETCH-BASED REPORTING

Creating FetchXML-based reports is similar to creating SQL-based reports. Data regions, data visualizations, and report formatting are applicable to FetchXML-based reports regardless of the querying technique

Lessons

  • What is FetchXML?
  • Authoring of Fetch-Based Custom Reports
  • Introduction of FetchXML
  • Introduction of Expressions and Collections

Lab: Creating a Fetch-based Custom Report

  • Steps to Create a Fetch-based Custom Report

Lab: FetchXML

  • Based Reporting that Uses Aggregation and Parameters

The objectives are:

  • Examine what FetchXML is and how it is used to create FetchXML-Based reports.
  • Understand the options available for authoring reports in Microsoft Dynamics CRM.
  • Examine the FetchXML schema and how to use it.
  • Implement the use of parameters within FetchXML queries
  • Implement pre-filtering using FetchXML.
  • Create queries that emulate UNION's.
  • Create reports that implement multiple FetchXML datasets and parameters.
  • Examine and understand simple expressions and queries used within SSRS reports.

Управление отношениями с клиентами, которое часто называется CRM , системой CRM или программным обеспечением CRM , это бизнес-решение, которое помогает компаниям лучше организовать обслуживание, продажи и маркетинг для клиентов, чтобы повысить эффективность организации и улучшить взаимодействие с клиентами.

Microsoft Dynamics CRM предлагает специализированные решения для различных отраслей и секторов экономики: государственный сектор, финансовые услуги, производство, здравоохранение, розничная торговля, сфера услуг, образование и др.

Microsoft Dynamics CRM использует несколько технологий для обеспечения работы пользователей. Она может поставляться в виде облачных решений (SaaS), устанавливаться на локальный сервер (on-premise), работать на платформе .NET framework. Это позволяет разработчикам интегрировать CRM систему с другими приложениями через web - сервисы. Мобильная работа возможна через iPhone, Android и Windows Mobile устройства.

CRM позволяет снижать расходы и увеличивать прибыль путем организации и автоматизации бизнес-процессов, что способствует повышению удовлетворенности и лояльности клиентов по всем направлениям — маркетинг, продажи и обслуживание. Решения CRM могут обеспечить рост рентабельности инвестиций с помощью автоматизации маркетинга, улучшения обслуживания клиентов и автоматизации работы отдела продаж.

Возможности эффективного обслуживания, обеспечиваемые для Microsoft Dynamics CRM, позволяют компаниям предоставлять клиентам комплексное, осуществляемое самостоятельно или с привлечением внешних специалистов обслуживание на месте. Наши ведущие в отрасли технологии, включая машинное обучение, Интернет вещей (IoT) и аналитики, придают нашему специализированному решению широкие и разнообразные возможности, необходимые вашей организации для эффективного решения проблем, возникающих в связи с непрерывным изменением характеристик сферы обслуживания клиентов. Они помогают оптимальным образом позиционировать ваш бренд, позволяя извлекать доход из любых направлений экономической деятельности.

Несмотря на достаточно поздний, по сравнению с конкурентами, выход в сегмент CRM решений, корпорация Microsoft приобрела больше клиентов, чем любые другие поставщики аналогичных систем. Она является признанным лидером отрасли корпоративных CRM систем.

Продемонстрируйте свои знания в продукте Microsoft Dynamics, успешно сдав экзамен Microsoft Specialist.

Microsoft Dynamics CRM 2013 Applications MB2-700
Extending Microsoft Dynamics CRM 2013 MB2-701
Microsoft Dynamics CRM 2013 Deployment MB2-702
Microsoft Dynamics CRM 2013 Customization and Configuration MB2-703
Microsoft Dynamics CRM Application MB2-704
Microsoft Dynamics CRM Online Deployment MB2-706
Microsoft Dynamics CRM Customization and Configuration MB2-707
Microsoft Dynamics CRM Installation MB2-708
Microsoft Dynamics Marketing MB2-709
Microsoft Dynamics CRM Online Deployment MB2-710
Microsoft Dynamics CRM 2016 Installation MB2-711
Microsoft Dynamics CRM 2016 Customization and Configuration MB2-712
Microsoft Dynamics CRM 2016 Sales MB2-713
Microsoft Dynamics CRM 2016 Customer Service MB2-714

По окончании авторизованного курса Microsoft выдаётся международный сертификат Microsoft

 
  
Помощь
Задать вопрос
 программы
 обучение
 экзамены
 компьютеры
Бесплатный звонок
ICQ-консультанты
Skype-консультанты

Общая справка
Как оформить заказ
Тарифы доставки
Способы оплаты
Прайс-лист
Карта сайта
 
Бестселлеры
Atlassian JIRA - система управления проектами и задачами
Oracle. Программирование на SQL и PL/SQL
Основы TOGAF® 9
Выявление и формирование пользовательских требований
Использование профессионального генератора отчетов Crystal Reports
Разработка приложений Win32 в Delphi 10 Seattle
 
Новинки
 

 

О нас
Интернет-магазин ITShop.ru предлагает широкий спектр услуг информационных технологий и ПО.

На протяжении многих лет интернет-магазин предлагает товары и услуги, ориентированные на бизнес-пользователей и специалистов по информационным технологиям.

Хорошие отзывы постоянных клиентов и высокий уровень специалистов позволяет получить наивысший результат при совместной работе.

В нашем магазине вы можете приобрести лицензионное ПО выбрав необходимое из широкого спектра и ассортимента по самым доступным ценам. Наши менеджеры любезно помогут определиться с выбором ПО, которое необходимо именно вам. Также мы проводим учебные курсы. Мы приглашаем к сотрудничеству учебные центры, организаторов семинаров и бизнес-тренингов, преподавателей. Сфера сотрудничества - продвижение бизнес-тренингов и курсов обучения по информационным технологиям.



 

О нас

 
Главная
Каталог
Новинки
Акции
Вакансии
 

Помощь

 
Общая справка
Как оформить заказ
Тарифы доставки
Способы оплаты
Прайс-лист
Карта сайта
 

Способы оплаты

 

Проекты Interface Ltd.

 
Interface.ru   ITShop.ru   ERPforum.ru    Interface.ru/training   Olap.ru   Job.com.ru   ITnews.ru  
 

119334, г. Москва, ул. Бардина, д. 4, корп. 3
+7 (495) 229-0436   shopadmin@itshop.ru
Rambler's Top100 Проверить аттестат Товары@Mail.ru
© ООО "Interface Ltd."
Продаем программное обеспечение с 1990 года