Course 80444.Workflow and Dialog Processes in Microsoft Dynamics CRM 2011
About this Course
This training provides students with tools and information to help them better understand how processes can be implemented in Microsoft Dynamics CRM 2011
Audience Profile
This course is intended for Microsoft Dynamics CRM System Administrators and Customizers, as well as Business Managers who want to find out how to automate business processes.
At Course Completion
After completing this course, students will be able to:
- Describe the primary benefits and scenarios for using workflow and dialogs processes in Microsoft Dynamics CRM.
- Describe how Microsoft Dynamics CRM 2011 workflows function.
- Design, create, and manage basic workflows and dialogs processes
Before attending this course, students must have:
- Experience using Microsoft Dynamics CRM 4.0 or Microsoft Dynamics CRM 2011
Course Outline
Module 1: INTRODUCTION TO PROCESSES
One of the most powerful features of Microsoft Dynamics CRM 2011 is the automation of processes, providing the following benefits for organizations:
- Automation of key business processes and procedures.
- Standardizing systems and procedures.
This training describes how processes can be implemented in Microsoft Dynamics CRM 2011. It does not provide a comprehensive description of procedural design and analysis. Business managers should adapt the topics presented in this training to their existing methodologies.
Lessons
•What Are Processes?
- Types of Workflow
- Design Considerations
- Business Process Analysis
Lab: Concept of Workflow
- Process Types
- Flowcharts
- Project Steps
The objectives are
- Identify the types of processes in Microsoft Dynamics CRM
- Describe the three types of workflow
- Summarize the design process for implementing processes
- Describe the steps to perform a business process analysis
Module 2: IMPLEMENTING AND CREATING WORKFLOW PROCESSES
Lessons
- Creating Workflows
- Workflow Scope
- Starting Windows
- Workflow Steps
- Dynamic Values
Lab: Order Acknowledgement Workflow
Lab: Assigning Opportunities Workflow
Module 3: CONFIGURING MULTISTAGE WORKFLOWS
Lessons
- Stages
- A Set of Sales Process Workflows
- Testing the Sales Process Workflows
- Workflows and Sales Pipeline Reporting
- Extending Workflows
Lab: Creating a Multistage Workflow
Module 4: IMPLEMENTING AND CONFIGURING DIALOG PROCESSES
Lessons
- What are Dialogs?
- Creating Dialogs
- Dialog Structure
- Running Dialogs
Lab: Creating Dialog
Module 5: Managing Processes
Lessons
- Monitoring Processes
- Importing and Exporting Processes
- Process Security
- Importing Exporting Processes
- Process Security
Lab: Exporting and Importing Processes
Управление отношениями с клиентами, которое часто называется CRM , системой CRM или программным обеспечением CRM , это бизнес-решение, которое помогает компаниям лучше организовать обслуживание, продажи и маркетинг для клиентов, чтобы повысить эффективность организации и улучшить взаимодействие с клиентами.
Microsoft Dynamics CRM предлагает специализированные решения для различных отраслей и секторов экономики: государственный сектор, финансовые услуги, производство, здравоохранение, розничная торговля, сфера услуг, образование и др.
Microsoft Dynamics CRM использует несколько технологий для обеспечения работы пользователей. Она может поставляться в виде облачных решений (SaaS), устанавливаться на локальный сервер (on-premise), работать на платформе .NET framework. Это позволяет разработчикам интегрировать CRM систему с другими приложениями через web - сервисы. Мобильная работа возможна через iPhone, Android и Windows Mobile устройства.
CRM позволяет снижать расходы и увеличивать прибыль путем организации и автоматизации бизнес-процессов, что способствует повышению удовлетворенности и лояльности клиентов по всем направлениям — маркетинг, продажи и обслуживание. Решения CRM могут обеспечить рост рентабельности инвестиций с помощью автоматизации маркетинга, улучшения обслуживания клиентов и автоматизации работы отдела продаж.
Возможности эффективного обслуживания, обеспечиваемые для Microsoft Dynamics CRM, позволяют компаниям предоставлять клиентам комплексное, осуществляемое самостоятельно или с привлечением внешних специалистов обслуживание на месте. Наши ведущие в отрасли технологии, включая машинное обучение, Интернет вещей (IoT) и аналитики, придают нашему специализированному решению широкие и разнообразные возможности, необходимые вашей организации для эффективного решения проблем, возникающих в связи с непрерывным изменением характеристик сферы обслуживания клиентов. Они помогают оптимальным образом позиционировать ваш бренд, позволяя извлекать доход из любых направлений экономической деятельности.
Несмотря на достаточно поздний, по сравнению с конкурентами, выход в сегмент CRM решений, корпорация Microsoft приобрела больше клиентов, чем любые другие поставщики аналогичных систем. Она является признанным лидером отрасли корпоративных CRM систем.
Продемонстрируйте свои знания в продукте Microsoft Dynamics, успешно сдав экзамен Microsoft Specialist.
|
|
Microsoft Dynamics CRM 2013 Applications |
MB2-700 |
Extending Microsoft Dynamics CRM 2013 |
MB2-701 |
Microsoft Dynamics CRM 2013 Deployment |
MB2-702 |
Microsoft Dynamics CRM 2013 Customization and Configuration |
MB2-703 |
Microsoft Dynamics CRM Application |
MB2-704 |
Microsoft Dynamics CRM Online Deployment |
MB2-706 |
Microsoft Dynamics CRM Customization and Configuration |
MB2-707 |
Microsoft Dynamics CRM Installation |
MB2-708 |
Microsoft Dynamics Marketing |
MB2-709 |
Microsoft Dynamics CRM Online Deployment |
MB2-710 |
Microsoft Dynamics CRM 2016 Installation |
MB2-711 |
Microsoft Dynamics CRM 2016 Customization and Configuration |
MB2-712 |
Microsoft Dynamics CRM 2016 Sales |
MB2-713 |
Microsoft Dynamics CRM 2016 Customer Service |
MB2-714 |
По окончании авторизованного курса Microsoft выдаётся международный сертификат Microsoft
|